Getting there..!

Nu är vi på plats i Wales!
Det stormar något helt galet utanför fönstren (nej, inte snöstorm. vad tror ni egentligen? Det är fortfarande Stora Brittland vi talar om, haha! Bara regn och tornardos här...) och jag sitter i den mycket avancerade soffan, lyssnar på julmusik och pillar på min fina fina nya dator! Här kommer det bloggas ska ni veta! =)
 
Klockan är halv två, jag har varit vaken sedan tio och supermannen sover fortfarande som jesusbarnet själv. Lilleman! Men, jag har blivit underhållen av Grandma och druckit en liten tunna te, så jag klagar inte. Jag är en sådan nörd, har fullkomligt älskat att höra hennes historier om efter-krigs-tiden hela morgonen. Hur hon jobbade som sjuksköterska på ett supersnobbigt privatsjukhus, hur hon tog hand om en Lord i ett slott, och blev hämtad av polisen hemma hos en grabb och hemskjutsad på hans cykelstyre, haha! Fantastiskt!
 
Just nu sitter jag och får ångest av de tre miljoner paket under deras gran. I vår familj ger man snarare varandra en riktigt bra julklapp än flera stycken... Här verkar det som om varje person får typ sjutton. Omg. Vi ska åka till Cardiff o julshoppa våra sista julklappar den 23:e, och jag börjar bli lite nojig! Måtte alla bli nöjda o glada ;)
Supermannen o jag har inte satt någon direkt budget på våra presenter till varandra så jag har lite lätt ångest för det också, haha! Har dock något in mind som han både behöver och vill ha, så får hoppas på att de blir bra...!
 
Sist supermannen o jag var i Wales <3
 
Har bestämt mig för att inte ändra om så mycket med bloggen i nuläget, måste lära mig min nya edition av photoshop och så först, haha. Är det okay tycker ni?
Jag har dessutom idetorka vad det gäller ny header... Behåller gärna bakgrunden som min syster så snällt designat åt mig, men hade velat ha en annan fräsigare header. Några ideer?
 
Uppdate-inläggen är på G också, så ni får veta vad som hänt senaste tiden!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Designen gör ingenting alls! Bara skriv så läser jag (vi?) gladeligen :D

Svar: Tack gullet! Va bra =) xx
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2013-12-22 @ 09:28:14
URL: http://hejaerika.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0