Lilla häst, lilla häst vilka skutt du tar!

Först och främst, den visan som spelas allra mest i mitt huvud när jag rider.
En jätte-tönt-varning, men jag brukar sjunga den för Nelly när vi är ute och rider, hahaha!
 
 
Idag har vi hoppat och skuttat i alla fall,
Nellt var duktig men svarade inte fram riktigt så som jag vill och som hon gjort senaste tiden... Superman var med och tog några bilder åt mig, och det SER i alla fall inte så tokigt ut även om känslan inte var super idag.
Hennes hoppteknik har faktiskt ändrats lite senaste året,
nämnas bör dock att jag fortfarande tror att jag ska ramla av och dö i varje landning, haha! Jag KAN bara inte få tilltekniken där, haha!
 


Kommentarer
Julia

Haha, brukar också sjunga den :p

2014-01-29 @ 22:48:44
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Carro

Hade inte du instagram ett tag? :)

2014-02-03 @ 15:50:42
Anonym

Hej!

Vad tråkigt att du slutat blogga! Jag är iofs inte mkt bättre...Hoppas allt är bra med dig!

Kram från Sara (Clonshire)

2016-04-14 @ 12:55:56
URL: http://tiggypop.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0