Boxingday!

Idag (annandagen) kallas för Boxingday här i England.
Jag har ingen aning om varför.
Det är i alla fall en stor jaktdag, det är en helig tradition att rida jakt på Boxingday, och sen ha kalas på kvällen. Så blir det ju inte för mig i år men det hade varit spännande att vara med någon gång!
 
Mellandagsshoppingen är dock lika stor här borta, så den kom igång idag!
Jag har blivit lite lätt förälskad i Hollister (det luktar så gott i deras affärer, och alla är så snygga och alla kläder bara får mig att vilja åka på semester och upptäcka saker!). Idag har de händelsevid 40% rabatt på allt på seras hemsida, so I went a little Bananas. Har beställt mina julklappar till mig själv ;)
En vind/vattentät jacka, en supertjock fleecejacka, en stickad tröja, en långärmad tröja med knappar på och ett par supersköna leggins för nära 1/3 av vad det skulle kostat. Lööööv lööööv löööv!
Det är kul att shoppa när det är billigt, haha!
 
Vi åkte till stranden idag också och gick en skön promenad!
Det var riktigt kallt, men det är ändå något speciellt med att gå på stranden och hålla handen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0