Presentation - Superman

Superman kommer bara nämnas lite då och då i bloggen,
han är lite mer privat som person än vad jag är ;)
 
Det jag kan berätta är att han och jag läste en kurs ihop i våras, vi hade en del gemensamma bekanta och jag tyckte att han var den vackraste mannen jag sett i hela mitt liv redan första gången vi träffades. Heck, ALLA jag känner som vet vem han är (ja, killar också) tycker att han är så välsvarvad att det är skamligt, haha!
I alla fall, han var upptagen i våras och jag antog väl egentligen att en sexgud inte skulle se åt mitt håll över huvud taget. Men där hade jag fel...!
 
Vi träffades några gånger i slutet av sommaren, mest för att vi båda var uttråkade och eftersom alla andra kompisar från universitetet åkt till sina hemtrakter över sommaren. Jag kunde ju knappt titta på honom utan att tappa hakan, men när konversationerna väl kom igång blev jag snabbt så himla avslappnad och kände mig hur trygg som heslt. Jag berättade saker för honom jag knappt berättat för någon annan, och han öppnade upp sig på samma sätt för mig. Det var bara så himla naturligt. Så himla enkelt.
 
Sen började jag jobba i en annan stad (mer om det senare) och i samma veva som jag insåg att jag inte stod ut med min chef (mer om det också senare) så insåg vi att vi inte kunde stå ut med att vara ifrån varandra. Så jag flyttade in. Jag flyttade in samma dag som vi officiellt bestämde oss för att det var vi. Att vi var ett vi.
 
Sedan dess bor jag ihop med supermannen i en liten lägenhet, och vi hoppas kunna skaffa något lite större till våren/sommaren. Jag är tok-kär! Jag kan inte fatta att han vill ha mig! Att det är MIG han vill vara med! Förhoppningsvis för alltid. Det känns så ♥
Han stöttar mig i min ridning och satsning med Nelly till 110%, och tror så himla mycket på oss att jag blir rörd. Han gör själv en elitsatsning i sin sport så vi stöttar och hjälper varandra allt vi kan!
Han har börjat rida lite också, och han tycker att det är jättekul och han vill bli bättre. Vi brukar försöka hinna med en uteritt tillsammans varje vecka =)
 
Han är bara bäst helt enkelt!
 
 


Kommentarer
Julia

Glad för din skull <3

Svar: Tack raring! :)
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2013-12-28 @ 00:50:14
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Micchan

Så glad för din skull!
Ska bli himla kul att följa dig igen. :)

Svar: Tack va glad jag blir!! xx
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2013-12-30 @ 23:11:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0