Den tjugofjärde december!

Men ingen jul för Maja!
I morgon dock, då blir de mys!
Har börjat sakna Nellisan tokmycket, min fina sessa. Hoppas alla ni som firar jul med era hästar har det riktigt mysig och kanske får ni till och med galoppera lite i snö (saknar det!!).
 
Jag har precis kommit in från en timmes jogging, varav de sista 5 minuterna i hagel. Hagel+vind+löptights=AJ!
 Nu blir det duschen och sen en kopp te medan vi slår in julklappar och spelar julmusik!
 
GOD JUL FRÅN MAJA O NELLY!


Kommentarer
carro

God jul till dig också! Jag kan tala om attt det är inget julväder i värmland iaf 6+ med regn och blåst..

Svar: Det år ju sjukt! Jag ska uppåt landet över nyår så förhoppningsvis får jag se liiite snö i år iaf ;)
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2013-12-25 @ 13:33:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0