En lista

Snodd från Johannagrant.se
 

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Hur många har du varit kär i? En endaste
Är du kär just nu? Ja, ända upp över öronen

Nio frågor om dig själv.
Namn? Maja Linnea Janson
Smeknamn? Swede
När fyller du år? 2 november
Några piercingar? Nej, endast ett varsitt hål i vardera öra
Vad har du på dig just nu? Julklänning i röd spets och julklapps-strumpor!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag vågar drömma, och kämpa för mina drömmar (och mina abs, hahaha)
Vad är du bra på? Lyssna och känna
Vem älskar du mest på denna jorden? Oj, det är flera som fightas om den titeln just nu..!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Allra bäst sover jag ihopslingrad med superman!

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig?  Ingen vet nog riktigt allt... Men det skulle nog vara min bästa Carolin Orädd!
Vem är den roligaste av dina vänner? Jag har inga tråkiga vänner, men det får nog bli Carolin igen ;)
Vem är snyggast av dina vänner? Haha, Carolin och Andrea är dösnygga båda två!

5 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Firat jul! British style!
Vad ska du göra nu? Se på film med Superman och hans familj
Har du gjort något dåligt idag? Något busigt, hehe, men inte dåligt..!
Vad har du ätit idag? Julmaaaat, kalkooooon, massa namnamn!
Vad händer idag? Inte så mycket mer, bara mys!

Annat.
Hur mår du just nu? Mätt och belåten =)
Är du hungrig nu? Inte ett dugg!
Vad är klockan nu just nu? 17.05
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, bloggen och Hollister

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej
Vilket är ditt favoritband/artist? Oj, det varierar så himla mycket. Har nog ingen direkt favorit.
Vad gillar du för musik? Nästan allt, utan Kent. Haha!

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Många gånger redan =)
När kysste du någon senast? 10 minuter sedan.
Är du romantisk? Något så fruktansvärt, haha! Driver folk till vansinne med det x)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? När jag var 9 år hade jag tre pojkvänner, haha!
Vem sov du senast bredvid? Superman
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?  17 och 20 tror jag
Hur ska din tjejen/killen vara? Driven, ambitiös, rolig och kärleksfull
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0