The Duke of Edinburgh

Sitter i sängen på hotellet medan Superman laddar inför bergsklättring med ett bubbelbad. Gårdagen blev alldeles perfekt med massa fina bilder tagna vid Lake Districts största sjö, och vi körde mest bara omkring och tittade på den fina naturen..! Sen kom vi till hotellet som verkligen är över förväntan! Stooort rum med superskön säng och ett badkar stort nog för två =)
Så vi båda somnade i badet när vi kom in, för att sedan göra oss fina och gå till resturangen för en god middag med massa vin. Efter det tog vi ett par drinkar i baren innan vi gick upp på rummet igen och tittade på nedräkningen och fyrverkerierna från London och skålade i champagne. Det var så mysigt!
Nästa år ska vi absolut vara i London på nyår, fyrverkerierna var verkligen helt magiska! Tydligen ska de ha gått så OVER THE TOP att de till och med SMAKADE olika saker! Som när de avfyrade massa gröna till exempel, då SMAKADE luften äppel! Så ballt! Helt galna fyrverkerier i över 10 minuter nonstop! =)
Ja, London får det bli nästa år!
 
Nu har vi precis kommit upp från frukost och jag har börjat jobba på mina lager av kläder som jag behöver för bergsklättringen..! Tyvärr är vädret rätt illa, så om utsikten är dålig och om det blir storm där uppe bland molnen så får vi kanske avbryta =( Men jag kommer i alla fall bestiga LITE av ett berg i så fall. Efteråt ska vi köra hem också, lite över 4 timmar, uuuh! Vi kommer sova som stockar ikväll!
 
GOTT NYTT ÅR!!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0