Hem till Worcester

Idag, om cirka en timme, bär det av hemåt!
Det har varit skönt att vara här i Wales på en riktig julsemester, men det ska bi skönt att komma hem och ta tag i vardagen också =) Ser fram emot det nya året, dags att få lite ordning och reda i mitt liv nu, haha!
 
Nyår kommer bli så spännande också!!
Jag och superman ska åka norrut till ett ställe som heter Lake District (en av de vackraste platserna i England) och BESTIGA ETT BERG! Den högsta toppen i England faktiskt! Vi ska även hoppas på snö och upptäcka den fantastiska naturen där uppe, men framförallt bergsklättra alltså =)
Kan inte föreställa mig ett bättre sätt att avsluta och börja ett nytt år på, än att bestiga ett berg. Gonna be awesome =D
Sen på kvällen väntar ett stort hotellrum med ett stort bubbebad och champagne ♥
Jag tror det kan vara en perfekt mini-trip för mig och superman, en prövning att genomgå (läs: genomlida) tillsammans och sen mega-mys med bubbel och bubbel..! Kan knappt hålla mig =D
Lake district


Kommentarer
Ida

Faaaan vad COOLT!! :D

Svar: Jaaaaaa!! Jag hoppas vädret inte blir allt för dramatiskt ;) xx
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2013-12-27 @ 21:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0