Inget att rapportera

Nelly har nu varit på mini-semester och terroriserat stackars fullblod i hagen och skrämt grannens får hela dagarna. Hon mår alltså rätt så bra, haha!
 
Ingen direkt träning eller så de senaste dagarna, bara lull och gull...
Var o köpte linfrö och speedi beet (fantastisk betfor med minimalt med socker och som sväller på 10 min) för att hålla magen glad framöver. Hade henne på det i Sverige men eftersom jag inte hittat det här i England innan så har jag liksom glömt av att leta, nu när jag fann det och nu när hon haft kolik igen så blir det andra bullar, nu ska vi vara noga! Köpte dessutom en mix av vitlök och mint som jag stött på flera gånger här i England, som är för generell hälsa/välbefinnande - fast jag tror mest bara att det smakar gott. Nelly blev helt tokig i alla fall, älskar det! =)
Luktar så himla gott!
 
Från dagens uteritt
 
Oh, och har jag berättat att det är översvämning överallt här?
Det ni ser på bilden ska vara hästhagar ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0