Blogg appen!

Okay, blogg appen har uppdaterat och förhoppningsvis förbättrats ett par gånger sedan jag försökte använda den sist (då det i te funkade alls!).
Om det hade funkat så hade det varit rätt så amazing eftersom jag så kunnat posta mina små inlägg lätt som en plätt! 
Så ja, det här här ett test-inlägg! 
Om saker o ting går som önskat införskaffar jag kanske en ny dator också, min funkar inte alls o det är så awkward att försöka skriva på svenska på Bens (the boyfriend) Mac ;)

Funkar det så ska jag bara fräscha upp looken på bloggen lite, sen så är jag tillbaka :)


Nelly o jag på senaste team chasingen


Kommentarer
Ida

Yaaay :D du kan skrivs på engelska annars! Bara du bloggar :D

Svar: Haha, var ett tag sugen på att göra den engelsk men kommer nog försöka hålla den svensk :) x
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2013-12-15 @ 18:17:21
Carro

Roligt att du är tillbaka igen, det är så roligt att följa dig och Nelly hur ni har det där borta! :)

Svar: Åh va bra att du tycker det :) har gatuskylt saknat bloggandet! x
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2013-12-15 @ 22:01:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0