Baaah!

De senaste dagarna har varit något prövande x)
Jag har ju då varit ganska så jätteförkyld, och jag blir som en riktig man när jag är sjuk = det ynkligaste ynket i hela världen! Det har varit en så konstig förkylning också! Med feber o hosta o snorig näsa o ont i halsen, men även en sväng av magsjuka o jag lyckades ha hicka i ett helt dygn också!
Till saken hör även att supermannen är rätt dålig på att ta hand om mig, haha! Igår bad han mig lämna rummet för att min hicka var så irriterande eftersom det lät som en döende groda. Tack älskling! 

Det har varit riktig storm idag också, men jag lyckades rida Nelly lite på banan i alla fall :) 
Supermannen satt snällt i regnet o tittade på! Sen har resten av dagen ägnats åt att försöka fixa en dator till mig! Har nu äntligen bestämt mig för en hybrid, dator och pad i ett!! Det kommer bli helt awesome! Nästa problem är att hitta den eftersom den är så populär att den är slut nästan överallt, haha!
Jag kommer åka till Wales på fredag för att fira jul med supermannens familj, så då är målet att ska ha något att pilla med! :)
Det må vara 9-10 grader ute men ja har stora tjocka vinterjackan på ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0